Efektivní trénink na ruce
25. 2. 2018

Efektivní trénink na ruce

Je fajn, být chytrý, milý a vtipný, ale rukáv zařezaný do bicepsu nic nenahradí. Stále se kolem sebe setkávám s lidmi, kteří svůj nedostatečný obvod paží svádí na špatnou genetiku. Problémem ovšem je to, že většina z těchto stěžovatelů necvičí své ruce správně. U tréninku rukou je potřeba svaly pořádně stimulovat, nikoliv zničit přehnaným objemem čtyřiceti sérií bicepsového zdvihu o dvaceti částečných opakováních s padesátikilovými jednoručkami.

Trénujte chytře, dodržujte tempo, snažte se zesílit a vaše paže porostou!

Následující trénink je sestaven jako jedna gigantická série. Nejdřív se biceps a triceps zatíží komplexními cviky ve své zkrácené poloze a poté v maximálním prodloužení. Dejte tomuto tréninku šanci 4x-6x ideálně každý pátý den a uvidíte jak vaše paže porostou.

TIPY:

  1. Důsledně dodržujte TEMPO cviků. Např 5010 znamená: 5s excentrická fáze, v dolní pozici žádná pauza, 1s koncentrická fáze, v horní pozici žádná pauza.
  2. Opakování provádějte v maximálním rozsahu pohybu. Např: u shybů musí být brada nad hrazdou a v dolní pozici protažené paže v loktech.
  3. Dodržujte předepsané pauzy mezi sériemi.

Pokud jste byli s trénikem spokojeni a chcete se posunout ještě dál, pojďte do toho s námi!

Myslíme si, že TRÉNOVÁNÍ je o efektivní komunikaci, kladení správných otázek, naslouchání a správné interpretaci, co klient říká. Je to o schopnostech a dovednostech dělat ty správné změny ve správnou dobu, tak aby se klient neustále zlepšoval a posouval dopředu. Trenéři ve Wolfgate nepočítají jen opakování a netisknou univerzální jídleníčky, ale snaží se porozumět potřebám konkrétního klienta. Neustále se vzdělávají a nové poznatky ihned používají při své práci.

KONTAKTUJTE NÁS

 

Další
články

Jak si sestavit jídelníček? (část 2.) 13. 6. 2019

Jak si sestavit jídelníček? (část 2.)

Jak sestavit jídelníček – 2.část + praktický příklad!!!!

Celý článek
Jak si sestavit jídelníček? 28. 5. 2019

Jak si sestavit jídelníček?

Máme pro Vás jednoduchý návod, jak si sestavit jídelníček tak, abyste před odjezdem na dovolenou ještě shodili pár kilo 🙂

Celý článek
Online Coaching 21. 3. 2019

Online Coaching

Nejste z Prahy a nemůžete trénovat přímo ve Wolf Gate?

Našim cílem je pomoci všem, kteří to myslí s tréninkem a stravou opravdu vážně.

Celý článek
Jarní DETOX? 14. 3. 2019

Jarní DETOX?

Současný typ stravování má jednoznačně negativní vliv na naše zdraví. Strava složená především z rafinovaných cukrů, trans tuků a obrovských porcí je příčinou spousty chronických onemocnění.

Celý článek
TOP suplementy pro redukci tuku 19. 2. 2019

TOP suplementy pro redukci tuku

Jeden z nejčastějších dotazů, se kterým se setkáváme u našich klientů,  je, jaký z doplňků výživy je nejdůležitější při snaze o redukci tuku a zda je vůbec nutné suplementy užívat, i když se snažíme jíst zdravě a jídelníček obsahuje dostatek plnohodnotných bílkovin, ovoce i zeleniny.

Celý článek
Keto dieta – Jak na to? 23. 1. 2019

Keto dieta – Jak na to?

Keto dieta – typ stravování bez sacharidů s převahou tuku a menším množstvím bílkovin. Cílem takové diety je, aby tělo jako zdroj energie používalo ketony a ne glukózu.

Celý článek
Rok ve Wolf Gate očima klienta 8. 10. 2018

Rok ve Wolf Gate očima klienta

„Všechno jsou to podle mého názoru a zkušeností relativně jednoduché věci, ale jako celek naprosto výjimečné.“

Celý článek

Naše
služby

Osobní trénink

Only applied knowledge bring results. Osobní trénink je ve Wolf Gate jednoznačně nejrychlejším způsobem, jak dosáhnete svých cílů. Vyberte si trenéra a společněme vymyslíme ten nejlepší program přímo vám na míru. Individuální a osobní přístup je pro nás tím nejdůležitějším!

10x trénink s trenérem* (vstup v ceně) 7 990
* všechny ceny jsou orientační, s každým se vždycky snažíme nastavit individuální spoluprácí a vymyslet „produkt“, který bude přesně odpovídat vašim představám, cílům a možnostem
Mám zájem

Nutrition Guidance

Ať už v rámci vzdálené spolupráce nebo osobních tréninků, výživa je klíčovým faktorem při dosažení veškerých vašich cílů. Změna začíná uvnitř. Díky jedinečné metodě Metabolic Analytics (BioPrint) dokážeme zjistit vaše individuální potřeby, zlepšit vaši tělesnou kompozici, výkonnost a celkové zdraví.

Nutriční spolupráce* (3 měsíce, Bioprint měření v ceně) 3 500
* všechny ceny jsou orientační, s každým se vždycky snažíme nastavit individuální spoluprácí a vymyslet „produkt“, který bude přesně odpovídat vašim představám, cílům a možnostem
Mám zájem

Online Coaching

Vzdálenost není překážkou. Tréninkové plány, výživové poradenství nebo oboje dohromady.

12 týdnů Workout Plan* 900
měsíčně
12 týdnů Nutrition Coaching 1 200
měsíčně
12 týdnů Body Transformation 1 700
měsíčně
* všechny ceny jsou orientační, s každým se vždycky snažíme nastavit individuální spoluprácí a vymyslet „produkt“, který bude přesně odpovídat vašim představám, cílům a možnostem
Mám zájem

Active Release Techniques®

S čím Vám může ART pomoct?

  • Bolest spodních zad
  • „Shin splints“ (syndrom tibiální hrany)
  • Bolest hlavy
  • Problémy s ramenem
  • Tenisový/golfový loket
  • Ztuhlý krk/trapézy
  • Zlepšení mobility

Více informací ZDE

Terapie (60min) 1 700
Nejbližší termín 16–18. 3. 2018
Mám zájem

Private Bootcamp

Come to Wolf Gate and enjoy your very private 5-day Bootcamp. Choose your date, choose your topic. You get:

  • Twice a day training for 5 days according to Poliquin principles
  • Metabolic Analytics measurements before/after camp
  • Nutritional guidance to fit your needs
  • Advices to work on your structural disbalancies
1-Person 5-day Bootcamp 995
2-Persons 5-day Bootcamp 795
per person
Contact Us!

Naši
trenéři

Olga Kalivoda

Olga
Kalivoda

  • Silový trojboj
  • Silová příprava sportovců
  • Nabírání svalové hmoty
  • Redukce tuku
  • Nutriční poradenství

Instagram

Víc info
Adam Sajfrt

Adam
Sajfrt

  • Silový trojboj
  • Silová příprava sportovců
  • Nabírání svalové hmoty
  • Redukce tuku
  • Nutriční poradenství

Víc info
Viktor Hamid

Viktor
Hamid

  • Vzpírání
  • Silový trojboj
  • Silová příprava sportovců
  • Nabírání svalové hmoty
  • Redukce tuku
  • Nutriční poradenství

Instagram

Víc info
Lukáš Kolář

Lukáš
Kolář

  • Silový a kondiční trénink
  • Sportovní příprava
  • Kalistenika

YouTube

Víc info
Aleš Pařez

Aleš
Pařez

  • Silová příprava sportovců

Víc info
Annie Brennan

Annie
Brennan

  • Silový trénink
  • Skupinové cvičení pro ženy
  • Zkušenosti s bikini fitness

Instagram

Víc info
Petra Havlová

Petra
Havlová

  • Vzpírání
  • Nabírání svalové hmoty
  • Redukce tuku
  • Nutriční poradenství

Instagram

Víc info
Tomáš Návrata

Tomáš
Návrata

  • Silová příprava sportovců
  • Nabírání svalové hmoty
  • Redukce tuku
  • Zlepšení mobility

Víc info

Don't be
a sheep
be a Wolf!

Kontakt

Bystrá 761/10, 193 00
Praha 9, Horní Počernice
50.116282 N, 14.602169 E
Hala 12, vchod F

+420 720 536 986
info@wolfgate.cz
Mapa

Olga Kalivoda

Ozvěte se +420 720 536 986 Napište info@wolfgate.cz

Pro členy s naší kartou přístup do gymu 24/7